Kirjoittaja Aihe: 3008 - Uuden tai käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet (2016-)  (Luettu 93161 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

JuRy

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 150
Saakos tuohon naviin jostain kameratolpat varotusta kohtuuhinnalla...?
Android Auto ja Waze sovellus.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 800
Jaa, ei tuo real time traffic -paketti sisällä kameroita. No, https://services-store.peugeot.co.uk saa £ 89 / vuosi hinnalla koko läntisen euroopan kameratolpat, pl. Saksa ja Ranska, jossa nuo on kiellettyjä.
« Viimeksi muokattu: 27.01.2021, 12:13:27 kirjoittanut Penguin »

tomba86

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 136
Älypuhelimen näyttöö ei taida saada peilattua tuohon näytölle....?
C5 Aircross Hybrid

JuRy

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 150
Älypuhelimen näyttöö ei taida saada peilattua tuohon näytölle....?
Johdolla saa ainakin Android Auton ja Carplayn.

tomba86

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 136
Milläs logiikalla toi varotin ja jarrutussysteemi edelläajavaan toimii...Pariin  otteeseen on varotus nyt tullu lähellä olevasta autosta.Mut ne on tullut vaan kun mittaristo on ajoapu,tai millä nimellä se nyt menikään...Se missä on auton kuva.Muilla mittaristoilla ei oo varotusta tullut...Onko ollu vai  sattumaa,että tullut juurikin tuolla näytöllä,vai pitäisikö tulla kaikilla näytöillä....?

Jarruttaako tuo muka oikeesti ja toimiiko se...Tubesta kattellu pätkiä joistakin testeistä,ja tulokset jotenkin toimivia...Tuota nyt kun ei oikein  kuitenkaan viitti lähteä liikenteessä kokeilemaan...Onko kellään oikeesti kokemusta toiminnasta...?
C5 Aircross Hybrid

Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 446
Varoitus tulee minkä tahansa näytön ollessa valittuna. Myöhään ne tulee. En suosittele kokeilemaan...
Civic, Sportside 4,3l, Sportside 5,7l, Caprice Classic 5,0l, Suburban 6,5l, Chevy Van 6,5l, Chrysler 300M 3,5l -00, Citroen Berlingo 1,6l -03, Citroen C5 break 2,0l -06, Grand Picasso 2,0l -08, Chevrolet Silverado Duramax 6,6l -03, Citroen C5 Tourer 2,0l -10, Peugeot 508 GT 2,2l -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. 1,6l -18, Peugeot 508GT 2,0l -15, Opel Vivaro -20, Peugeot 3008 GT Hybrid 225 - 21.

tomba86

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 136
Varoitus tulee minkä tahansa näytön ollessa valittuna. Myöhään ne tulee. En suosittele kokeilemaan...

Okei.Ei niissä varotuksissa kyllä mitään logiikalla oo,kun mullakin on valittuna kaukana,ja kyllä lähelle päästää,ennen kuin hälyttää...Kuinka lähellä onkaan sit valinta lähellä...Juu,eipä tuota oikein liikenteessä kehtaa kokeilla,mut kun nyt muutama tullut,niin ihmetyttää vaan se toiminta...
C5 Aircross Hybrid

Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 446
Välillä tuntuisi huomauttavan suuremmissa nopeuksissa herkemmin lähellä olevasta autosta.
Toisaalta, jos hälyjä tulisikin liian herkästi...
Nyt periaatteessa toivotaan enemmän hälyjä. Pitää varoa mitä toivoo!
Civic, Sportside 4,3l, Sportside 5,7l, Caprice Classic 5,0l, Suburban 6,5l, Chevy Van 6,5l, Chrysler 300M 3,5l -00, Citroen Berlingo 1,6l -03, Citroen C5 break 2,0l -06, Grand Picasso 2,0l -08, Chevrolet Silverado Duramax 6,6l -03, Citroen C5 Tourer 2,0l -10, Peugeot 508 GT 2,2l -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. 1,6l -18, Peugeot 508GT 2,0l -15, Opel Vivaro -20, Peugeot 3008 GT Hybrid 225 - 21.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 800
Jatkuvastihan tuo valittaa tuolla kehäteillä ajellessa edessä lähellä olevasta autosta.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 874
  • 407 3.0 V6 Sport
https://services-store.peugeot.fi

Langattoman Android Auton kanssa yhteensopivat puhelimet (03/2020):

Google:
  • Pixel/XL
  • Pixel2/2 XL
  • Pixel 3/3 XL

Galaxy S9


Android 11.0 tuo tuen muihin puhelinmalleihin ja muiden valmistajien Android-puhelimiin, jos puhelimessa on tuki 5 GHz WiFi:lle, eikä puhelimen valmistaja ole estänyt langattoman Android Auton käyttöä. Asetuksista pitäisi olla päällä "Settings > Device connectivity > Easy Projection > Wireless projection" ja jos tuollaista valintaa ei löydy, niin sen saa Android 11:ssä kytkettyä näkyviin developer-valikosta.


Ei toimi. Joten versiota 11 odottaen. Muutenkin voisi TuneIn tai SuomiRadiot nettiradioappsi tulla tarjolle, ettei bluetoothilla tarvisisi kikkailla. Kuvakkeet näytölle ja ohjaus laajemmin auton rattinapeista. Radiohan ei ole kovin häävi 508 II Focalin laitteessa, taitaa olla sama kuin kulimallissa, paitsi vahvari on lisätty lisäämää kohinaa.[/list]
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 446
Okei.Ei niissä varotuksissa kyllä mitään logiikalla oo,kun mullakin on valittuna kaukana,ja kyllä lähelle päästää,ennen kuin hälyttää...Kuinka lähellä onkaan sit valinta lähellä...Juu,eipä tuota oikein liikenteessä kehtaa kokeilla,mut kun nyt muutama tullut,niin ihmetyttää vaan se toiminta...
Voiko tuossa olla jokin miniminopeus, jonka jälkeen hälyt aktivoituvat. Kaista-avustinkan ei tainut toimia alle 70kmh nopeuksissa. Useammalta käyttäjältä nyt huomio, että isommissa nopeuksissa toimii varmemmin. Ainakin alle 50kmh nopeus kaupungissa antaa ajaa (ilman halyä) niin lähelle, ettei kehtaa tai uskalla lähemmäs edes mennä edellä olevan perää.
Civic, Sportside 4,3l, Sportside 5,7l, Caprice Classic 5,0l, Suburban 6,5l, Chevy Van 6,5l, Chrysler 300M 3,5l -00, Citroen Berlingo 1,6l -03, Citroen C5 break 2,0l -06, Grand Picasso 2,0l -08, Chevrolet Silverado Duramax 6,6l -03, Citroen C5 Tourer 2,0l -10, Peugeot 508 GT 2,2l -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. 1,6l -18, Peugeot 508GT 2,0l -15, Opel Vivaro -20, Peugeot 3008 GT Hybrid 225 - 21.

ves_ku

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 434
Okei.Ei niissä varotuksissa kyllä mitään logiikalla oo,kun mullakin on valittuna kaukana,ja kyllä lähelle päästää,ennen kuin hälyttää...Kuinka lähellä onkaan sit valinta lähellä...Juu,eipä tuota oikein liikenteessä kehtaa kokeilla,mut kun nyt muutama tullut,niin ihmetyttää vaan se toiminta...

508 II ainakin on varoitellut, että ollaan lähellä, suositellut jaruttamaan ja jarruttanutkin. Eli kyllä se ainakin tuossa ihan pelaa. Jotain testejähän noista on useammalta merkiltä, että jotkut tietyt yhdistelmät tuntuu olevan myrkkyä tutkan havainnoinnille. Lyö muuten tarvittaessa aika äkäseen jarrua. Joskus parkkiavustinta kokeilin ja tuli odottamaton poikkema suoritukseen niin jarrutus kuulosti lähinnä siltä, että jotain irtos. Vauhti tossa tilanteessa tietty olematon.

Vaikutaakos se etäisyys säätö myös noihin varoituksiin vai vaan adaptiiviseen vakkariin?

Pariin otteeseen oon muun merkkisen (Skoda ja Mersu) kyydissä ollut kun hätäjarru pistää pelin poikki ns. turhaan. Molemmissa tilanteissa homma oli kuskilla kyllä hanskassa, mutta ei se auto tietty sitä voinut tietää. Ei se kuitenkaan mukava ollut.


tomba86

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 136
Voiko tuossa olla jokin miniminopeus, jonka jälkeen hälyt aktivoituvat. Kaista-avustinkan ei tainut toimia alle 70kmh nopeuksissa. Useammalta käyttäjältä nyt huomio, että isommissa nopeuksissa toimii varmemmin. Ainakin alle 50kmh nopeus kaupungissa antaa ajaa (ilman halyä) niin lähelle, ettei kehtaa tai uskalla lähemmäs edes mennä edellä olevan perää.

Tiedä sit niin miten toimii...Noita tuben pätkiä nyt mitä kattellu,niin mitä korkeemmaksi nopeus nousee sitä huonommin kerkiää hätäjarru jarruttaan...Vähän ehkä pölösti systeemi rakennettu,jos noin on et on minimi nopeus...?
C5 Aircross Hybrid

tomba86

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 136
Tiedä sit niin miten toimii...Noita tuben pätkiä nyt mitä kattellu,niin mitä korkeemmaksi nopeus nousee sitä huonommin kerkiää hätäjarru jarruttaan...Vähän ehkä pölösti systeemi rakennettu,jos noin on et on minimi nopeus...?

Eikä taida käyttöohjekirjassakaan olla mitään puhetta nopeuksista....
C5 Aircross Hybrid

ves_ku

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 434
Tiedä sit niin miten toimii...Noita tuben pätkiä nyt mitä kattellu,niin mitä korkeemmaksi nopeus nousee sitä huonommin kerkiää hätäjarru jarruttaan...Vähän ehkä pölösti systeemi rakennettu,jos noin on et on minimi nopeus...?

Toisaalta jos edes hiukan ehtii menoa hillitsemään niin saattaa siinä jonkun henki säästyä.