Tuota C5 sitikan ja 407:n C-KITiä (kellosarja) ei enää ole saatavana mutta se on erittäin helppo rakentaa itse mikäli osaa lukea kytkentäkaavioita ja ymmärtää jotain sähköistä. Mulla pitäisi olla tallessa KAHAn tekemä ohje/kytkis, jolla nyt on tehty jo yhteen 2.7 HDi Coupeen ja tuohon mun 2.2 Biturbo-hodariin menestyksellä satsit.
Koostuu käytännössä johdosta, kolmesta releestä, sulakerasiasta ja kiertovesipumpusta (Bosch yleismalli 19mm liitännöillä käy, maksa n. 200€ Webaston omaa vähemmän). "haasteellisin" homma on etsiä oikeat virtaliitännät sulakerasiasta, johtokoodit ja väritä kun on joka moottoriverisossa vähän eri. Mutta ei mitään rakettitiedettä.
Imastointipaneelin takainen kytkentä on simmpeli, yksi johto vaan poikki ja kellosarjan piuhat siihen. KÄytännössähän tekee niin että kun sammutat auton, ilmastointipaneelilta katkeaa virta (ilmaläpät jää siihen asentoon missä oli, eikä mene "parkkiin" ja puhallinmoottoria ohjataan kellosarjan releeltä tulevalla virralla. Kun auto laitetaan käyntiin, ilmastointilaite on "resetoitu" eli lämpötilasäätö on 21 asteessa ja jostain syystä tuossa HDI:ssa täytyy joskus painaa AUTO -asento päälle erikseen, Vaimon V6:ssa AUTO on aina päällä. Se mikä henkilökohtaisesti arvelluttaa tuossa tavassa on se että osaako ilmastointilaite joka käynnistyksen jälkeen erikseen "ajaa nollille" nuo läpät vai kuvitteleeko se läppien olevan lähtökohtaisesti parkkiasennossa (askelmoottoreita kun ovat niin en tiedä onko niissä asennontunnistusta).
Tuo on siis Suomessa Kahalla kehitetty kytkentätapa ja on Webaston virallinen ohje. Voin lähettää sen sähköpostilla jos laittaa YV:llä osoitteen. HUOM! Liitteenä olevassa kytkentäkuvassa on sitten pieni virhe, joka kyllä selviää maalaisjärjellä, eli Pannun liittimen oikea johdin on Pin2 (Keltainen ohut johto). Pin3 on pannun virransyöttö+ (paksu johto) ja siihen kun liittää maadoittavan herätteen niin saa lähinnä aikaan napsuvia sulakkeita.