Autosi tiedot valmistenumeron VF33CRHYB82093792 perusteella: 2001 307 2,0 HDi 90 XT (DW10TD, RHY, 66 kW, DAM 8992 89/22.06.2001). Vaihteiston sarjanumero on 20 DL50 3552275.
TURBO DIESEL DW10TD AND BE4-5L MANUAL GEARBOX AND REAR AXLE HYPOID GEARSET 19 X 75 AND 2 FIXING POINTS ON GEARBOX CASING UNTIL GEAR BOX 7249255:
2222 V3, LE-2010, NEW MEC GEARBOX, CP 19X75 - CT 22X18, TAG DL5K DL50 (DL5K), UNTIL RPO No. 09982
2223 X2, EXC MEC GEARBOX, CP 19X75 - CT 22X18, TAG DL5K (DLE0) DL50, UNTIL RPO No. 09982 AND AGE >= 2
2222 AR, LE-2011, NEW MEC GEARBOX, CP 19X75 - CT 22X18, TAG DM39 (DM3J) DM3J, UNTIL RPO No. 10005
2223 KV, EXC MEC GEARBOX, CP 19X75 - CT 22X18, TAG (DMC9) DM39 DMC9 DM3J, UNTIL RPO No. 10005 AND AGE >= 2
Eli autoosi kuuluvat Service Box:n mukaan vaihteistot 2222 V3 (uusi) ja 2223 X2 (tehdaskunnostettu). Myös purkuauton vaihteistoa 12GG 20DM39 on käytetty samassa automallissa. Kummassakin on samat välitykset korjaamokirjallisuuden mukaan ja vaihteiston kuorissa on kaksi kiinnityspistettä. Eli näiden tietojen valossa purkuauton vaihteisto sopisi autoosi, mutta valinnan teet toki omalla vastuullasi, sillä aina voi jotain jäädä huomaamatta tai Service Box:n tiedoissa olla virheitä.
En löytänyt mistään tietoa siitä, mitä eroa vaihteistoilla DL50 ja DM39 on. Jälkimmäistä on käytetty hieman uudemmissa autoissa, mutta selvää vaihtumisajankohtaa ei ole ilmoitettu (mahdollisesti kumpaakin käytetty jossain vaiheessa samaan aikaan). Jos purkuauton koko sarjanumeron saisi selville, niin sen perusteella voisi alkaa erojakin löytymään, kun vaihteiston sisällä on tapahtunut muutoksia sarjanumerosta riippuen.