Avasinpa kuitenkin ilman kiristys ohjeita, olihan siel tosiaan noi holkit estämässä liika kiristystä, pultit tai kierteen voi siis ainoastaan hajottaa. Ei paha, parituntia se otti purkaa ja kasata +mekaanisesti käsin putsailla tiivisteet/tiivistyspinnat. Aika vähän itse tiiviste tai tiivityspinnat oli edes karstassa. Tuloksen näkee tulevaisuudessa, ei ainakaan ekan koeajolenkin jälkeen näkynyt mitään vuotoja. Täytyy seurailla. Kauhukuva oli että nuo kannet olis ollut jonkinmoisen "kerman" kuorruttamia, mut ei, pakopuoli ihan puhdas (siis tässä tapauksessa öljyinen) ja oikeastaan kaikki "mönjä" oli imupuolen kannessa siinä osiossa josta lähtee huohotin putki. Maalaisjärki sanois että huohotus toimii? Öljy on ollu viimeiset vajaa 15000km Mobil 1 Peak Life 5W-50. Saman öljyn ostin ja vaihdan tänää koneeseen. Kuluttaa tuota öljyä huomattavasti vähemmän kuin astetta halvempaa mitä käytin aiemmin Mobil Super 3000 x1:stä. Eikä ole sitä "kermaa" öljykorkissakaan paremmalla öljyllä. Mittarissa 236tkm.