Minulla viittaa vikakoodit ajoitukseen sen verran vahvasti et vika on mielestäni siinä tai noissa vanos pyörissä. Niitä en uusinut. Noissa mini-ohjeissa niiden asennuksesta sanotaan et ihan sama missä asennossa ne asentaa paikoileen, kunhan se momentti 20nm+180 astetta on kiristäessä oikea. Ja näin minä tein. Tästä asiasta youtube-videoissa sanottiin et ne pitäis muka olla tietyssä asennossa, en usko ite tätä. Tuossa sanotaan kiristä pultti ja vapauta 90 astetta, lukittuuko ne siten muka jotenki vai meinaako tuo vaan sitä momenttiin kiristämistä tuossa? Ja jaosta sen verran, että alatappi kun on paikallaan, niin ylhäällä tekstit nokka-akseleissa on suoraan ylöspäin ja lukitustyökalut menee suoraan paikoilleen, eli on milleistä kiinni onko se väärin vai oikein se ajoitus, ja voiko se olla, että jos se on asteenki väärin niin toiminta on sitten antipolluutio voittosta? Ja juu, ne vanos solenoidit on tulossa postissa ja nakkaan ne paikoilleen. Tuota vanos ´´adaptation reset´´ mistä puhuit en ole tehnyt kun ei ole työkaluja, mutta jotkut aiemminkin maininneet ettei se ole pakollinen edes tehdä et auto tottuu itsekseen uuteen tilaan ketjunvaihdon jälkeen. Auto siis muuten nyt toimii hyvin, mutta tehot on pois ja ei kiihdy kun 50 prosentin teholla. Käy tasaisesti ja käynnistyy nätisti, eli vika on nuo ajoitukseen liittyvät vikakoodit jotka aina vain palaavat ja syytä ei ole vieläkään selvinnyt. Jako todennäköisesti sen asteen pari kolme pielessä ja se varmaan sitten riittää siihen. Nokka-akseleiden asentoantureista, eikös niistä pitäisi tulla erit vikakoodit? Oon kattonu mitä nuo 2 vikakoodia tarkoittaa jotka aina tulee ja kaikki videot viittaa enemmän vähemmän kaikki niihin 2 solenoidiin, ei asentoantureihin?