Löysin analyysierittelyn keväältä: sen mukaan on tehty kaasuläpän ja moottorin ohjainlaitteen 32 V liittimien tarkistus, johtimien johtavuuden tarkistus, kaasuläpän asentosignaalien tarkistus (ei katkoksia). Myöskin huollossa on raportin mukaan luettu vikakoodit P1160, P1671, P1161. Muistissa ei ollut vikakoodeja, mutta aiemmin huollossa on tullut P1160 arvo 173649. Kuitenkin raporttiin on merkitty myös: "Lähellä joutokäyntialuetta havaittavissa mekaaninen jumitus". Taitaa merkitä kaasuläppäkotelon vaihtoa...
Antamasi vinkin mukaan aion kuitenkin kysyä kotelon puhdistamisesta, likaantumisen mahdollisita syistä, ja voisiko putsauksen tehdä ennen uuden vaihtoa. Kiusallinen tällainen satunnaisesti tapahtuva vika, joka on kahdesti aiheuttanut ko. kotelon vaihdon. Ilmeisesti muilla ei samaa ole esiintynyt? Ihmetyttää myös miksi tietokoneen boottaus (kenkä irti akusta) auttaa?
Kiitos avusta!