Nyt on 405:set tulossa siihen ikään, että katsastuksessa puhkotaan etupään palkkia, jossa on tukivarret ja hammastanko kiinni. Niinpä kysynkin vinkkiä, koska joku täälläkin on varmasti sen tehnyt jo, että kuinka tuo palkkihässäkkä lähtee helpoiten irti "kenttäkorjaamo" olosuhteissa. Itellä on ikäviä reikiä siellä, ja aloin niitä paikata. Sitten totesin homman tekemättömäksi, ilman lisäpurkamista. Meinaan että ne saumat täytyy olla kunnolla kiinni, eikä silmän lumeeksi. Siitä kun jo jouduin irrottamaaan tukivarret, niin kattelin että eihäs siellä enää paljon purettavaa ole... Elikäs, onko kätevämpää tiputtaa se hammastangon kanssa alas, vai ilman? ja ja , onko siellä moottorin kiinnikkeitä enempikin, yhen näin siinä alapuolella. No konelaatikko paketti kai jollain lankulla riipuksiin ja pultit irti, keula koholle vai. Jotenkinnnäin sen mietin, mutta onko kenellä päivitettyä
kokemusta asiasta.
Ihan kun siellä hammastangon luona olis ollu vaihdevipujakin samassa?