« Vastaus #5 : 10.01.2021, 15:27:32 »
Välillä kuuluu välillä ei.. Ja nyt tuli semmonen ongelma ettei nelonen mene kunnolla sisään.
Varovainen veikkaus että kaksoismassa vauhtipyörä vetää viimeisiään tai sitten painelaakeri on kulunut rikki. En ihmettele vaikka seuraavalla kytkimen polkaisulla kytkin rentoutuisi kokonaan.
Oliskohan vaihteiston akselin päässä oleva laakeri päässyt irtoamaan paikaltaan? Olen vaan kuullut että laakeri tai laakeripesä voisi olla löysällä ja tilanteen näkee jos avaa laatikon lokarinpuoleisen kannen. Tämä vain arvaus...
Nyt kun jatkat ajoa niin kyllä se matka pian katkeaa ja kaikki selviää.
Noita yllämainittuja, Foorumin tietäjien vinkkaamia kohteita voisi tsekkailla sitä ennen, halutessaan.
Kirjattu
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -21 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla nyt: 206 RC -04