Minulla kyllä sellainen kokemus, että varmasti kahvan kanssa ongelmia tulee. Kun nyt kahdesta eri autosta maalattu luukku kolmasti ja olen auton himopesijä. Kahva elää sen verran, että hankaa maalin puhki, sanottiin omassa huollossa. Maalausliikkeet ovat käyttäneet jonkin verran kalvoa, ettei heille lankea maalaus kukkkimisen takia uudelleen takuuseen. Prikoilla nostaminen omassani ei nosta kahvaa edes silmin havaittavasti. Kahvan päät millin irti ja muu vielä vähemmän. Harjakoneen harjat eivät jää väliin eikä mikään muukaan.
Joopa joo, tuo pitää kyllä ottaa tosissaan. Onko teillä mielikuvaa missä ajassa tuo ongelma saattaisi alkaa näkyä? Mun 407 SW on vasta puolitoistatuhatta ajettu, eikä siinä varmaankaan vielä mitään hiertymää ole, mutta en suin surminkaan haluaisi siihen ongelmia. Ja kai se tehdasmaalattu pelti on parempi kuin jälkeenpäin maalattu pelti. No, tarkoitan tietysti jos jo takuuaikana takapelti pitäisi uusintamaalata - kele!
On tämä foorumi hieno ja arvokas juttu - miten tästäkään asiasta minulla olisi hajuakaan. Juuri tälläisia etukäteen hoidettavia, tai seurattavia asioita haluan saada tietooni. Teen niille sitten jotain, tai en, olen tietoinen kuitenkin.