Auto: 2004 407 2,0.
407:n Kaasuläpän Vasteesta on Benkulla mielestäni täysin tyhjentävä vastaus, joten kaasu läppä ei anna täyttä "hönkää" vaikka polkimen painais lattiaan kuinka tukevasti. Olen itsekin aiemmin noihin tiedusteluihin esittänyt, että jos haluaa löytää parempaa kaasupolkimen vastetta esim. ohitus tai muussa tilanteessa, olen havainnut, että painettuani pedaalia syvään, nostan sitä maltillisesti vähitellen takas ylöspäin. Niin eipähän tarvi miettiä, että mitähän tuli tehtyä, kun meno sujuu ja konehuoneessa rupeaa tapahtumaan, joten näyttääpi juuri siltä, ettei se elektroniikka (kaasuläppä) noteeraa sitä, että sulla on se poljin siellä lattiassa, ennenkuin koslan vauhti ja kierrokset ovat siellä lattiassa olevan polkimen oletetulla tasolla. Näin itselläni 407 / 2 ltr / 04 mallissa. Toki omia kokemuksiani en pidä mitenkään Faktana. Vaan mielestäni kannattaa luottaa tuohon Benkun teoriaan joka mielestäni kertoo asiasta aivan oleellisen tiedon. Joten kyllä PÖGÖLLÄ myös ehtii kunhan malttaa ja muistaa myös sen, että nämä ns. pienemmät myllythän ovat poikkeuksetta aina "kierroskoneita" eli puhti löytyy melko suurilla varveilla. Kylä lähtee myös.