Näkyy poistuneen 2001 toinen anturi.
Minulta hivenen epätarkkaa kerrontaa, 60-70 kohdalla lähtivät mittari ja OBD eroamaan toisistaan, mittari nousi nopeasti punaiselle ja OBD laski hitaasti 40:een.
Eilen -28astetta laitoin OBD:n kiinni lähtiessäni, pahvin otin pois, aikani ajettuani vika taas tuli, jotenka mittari punaisella, mutta OBD näytti ajaessa 60-70 asteen lämpötilaa, riippuen kuormituksesta, pysähtyessä ja moottori tyhjäkäynnillä OBH meni rauhallisesti n.40 asteeseen, jäähdyttäjän flekti pyöri koko vian ajan ja vielä 3-5 minuuttia moottorin pysähdyttämisen jälkeen. Ehkä tuo flekti jäähdytti tuota anturia vielä tehokkaammin tyhjäkäynnillä, koska puhaltaa sitä jääkylmää ilmaa suoraan siihen anturiin.
Helppo se on vaiktaa, en vaan ole halunnut 53 autonkorjausvuoteni aikana vaihtaa yhtään osaa kokeilumielessä. Tästäkin vielä selvitään, ilmat lämpenee.