Kirjoittaja Aihe: Peugeot 308 GTi  (Luettu 32484 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

3nolla8

  • Vieras
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #15 : 08.03.2016, 16:18:02 »
Punamusta ajele eilen illalla pitkin Mäkelänkatua tääl stadissa. Aika huomiota herättävän näköinen.  ::)

buusba

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 182
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #16 : 08.03.2016, 18:54:00 »
Lehdistöllä koeajossa tällähetkellä.
Nykyisin: Citroen C4 Grand Spacetourer bluehdi 130 EAT8 -21 / Peugeot 108 e-vti 68 -16 / Citroen 2CV 0,6 -71

Ex PSA:  Peugeot 206 GTI -00 / Peugeot 2008 VTI 82 -13 / Citroen C4 Picasso puretech 130 A -18 / Citroen Grand C4 Picasso e-THP 165 A -15 / Peugeot 207 SW VTI 120 -08 / Peugeot 308 II SW Puretech 130 -14, Peugeot 306 1,6 -98, Peugeot 308 SW 1,6 HDI -10, Peugeot 406 V6 GW -03, Peugeot 206 1,4 -99 , Citroen Xsara 2,0 HDI -01, Peugeot 406 V6 -98, Peugeot 406 2,0 -97

Jamo

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 211
  • 24 Heures, 1440 minutes, 86400 secondes...
Peugeot 508 GT HDi 2.2
Peugeot 607 2.2i ebene
Peugeot 307 XSi 2.0
Peugeot 206 RC
Peugeot 405 Mi16

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 186
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #18 : 14.04.2016, 18:31:22 »

buusba

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 182
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #19 : 14.04.2016, 20:57:53 »
"Start&stop toimii käynnistingeneraattorilla" Eipä muuten toimi :)
Mutta ihan positiivinen juttu muuten, mutta voihan tuo jäädä kauppaan tuon kylmän vaihdekepinnupin takia....
Nykyisin: Citroen C4 Grand Spacetourer bluehdi 130 EAT8 -21 / Peugeot 108 e-vti 68 -16 / Citroen 2CV 0,6 -71

Ex PSA:  Peugeot 206 GTI -00 / Peugeot 2008 VTI 82 -13 / Citroen C4 Picasso puretech 130 A -18 / Citroen Grand C4 Picasso e-THP 165 A -15 / Peugeot 207 SW VTI 120 -08 / Peugeot 308 II SW Puretech 130 -14, Peugeot 306 1,6 -98, Peugeot 308 SW 1,6 HDI -10, Peugeot 406 V6 GW -03, Peugeot 206 1,4 -99 , Citroen Xsara 2,0 HDI -01, Peugeot 406 V6 -98, Peugeot 406 2,0 -97

tmex

  • Vieras
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #20 : 14.04.2016, 22:48:37 »
Olikohan se Kaaran juttu jossa Geitel pappa ajeli pösö gti:tä? Outoa, taisi Geitelille kelvata 308 gti.Osa Kaaran koeajoista on siirretty nettiin, tympeää kun nimenomaan telsusta haluaisi katsoa niin ohjelmassa mainitaan että tässä lyhyt katsaus ja  koeajo löytyy netistä.

turpo

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 34
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #21 : 15.04.2016, 13:20:15 »
Seuraavassa teknavi:ssa ens ke illalla koeajo autosta.
Peugeot 406 sv 2.0t owned since 9/2003, Audi a4 3.0tdi, Volvo v90 cross country

antsu

  • Vieras
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #22 : 15.04.2016, 14:18:19 »
Osa Kaaran koeajoista on siirretty nettiin, tympeää kun nimenomaan telsusta haluaisi katsoa niin ohjelmassa mainitaan että tässä lyhyt katsaus ja  koeajo löytyy netistä.

Taitaa Digita laskuttaa jakelusta aika paljon enemmän mitä nettijakelulle tulee kustannuksia.

tmex

  • Vieras
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #23 : 15.04.2016, 20:17:00 »
Ehkäpä, on se silti hölmöä ohjata katsoja kesken ohjelman netin puolelle.Kaara on mulla iltaisin tausta ohjelmaa kun teen juoksulenkin päälle venyttelyjä niin vaihdappa nyt kesken venyttelyjä. nettiin niin näet miten AMG mersu pörisee :)

TKI

  • Vieras
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #24 : 20.04.2016, 21:29:15 »
Kaara ohjelma menee nipin napin, siis että sitä viitsii katsella. Toimittajilla on omat maneerinsa, jos ei niihin liikaa kiinnitä huomiota. Artikulointi voisi olla selkeämpää ja sellainen turha kiire pois, niin olisi helpompaa katsella ja kuunnella. Teknavi menee tänään tallennukseen. 308 Gti kiinnostaa, 205 1,9 Gti ollut nuorempana miehenä ajokkina myyntiedustajan duunia tehdessä. Siinä vääntöä oli muistaakseni 196 Nm, tuossa 308 Gti:ssä sitä taitaa olla 330 Newtonia jo alle 2000 kierroksen. 1,9 litraisesta bensamyllystä, joista Pösö on jo luopunut, olisi puristettu aika muhkeat tehot.


eeeno

  • Vieras
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #26 : 21.04.2016, 10:36:33 »
Kaaran koeajot ovat todella ylimalkaisia ja monasti kun on sattunut ohjelmaa katsomaan, niin koeajetaan taas uusi niin tuore Skoda tai Audi. Suhteessa siihen mitä ylipäätään taviksilla yleisesti on varaa ostaa, ohjelmassa ajetaan aivan turhan usein luksus autoja. Yleisesti tuntuu että toimittajilla on kauhean hankala keksiä merkittävää sanottavaa... Melkein sama jos olisivat tehneet juontonsa samasta sapluunasta ja vaihtaneet jälkiäänityksessä vaan auton merkin ja mallin oikein. Ja jestas mitä sitä ihminen maneereilleen voi... niiden kanssa on vaan elettävä.. Kaikkien autojen virstanpylväs on VW GOLF, jos on Kaaran tietoon uskominen.  Aamen, eipä tarvii tuota ohjelmaa seurata.

Kaaran nettisivut ovat varsin surkeat ja raskaat, että mielessä käy että kuka nämä on tehnyt. Ollaan automaailman tiedon lähteillä... tai site ei...

antsu

  • Vieras
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #27 : 21.04.2016, 11:13:07 »
Yleisesti tuntuu että toimittajilla on kauhean hankala keksiä merkittävää sanottavaa...

Mitä oikeasti merkittävää voisikaan sanoa neljän pyörän päälle nostetusta peltilaatikosta

pfaq306

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 027
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #28 : 21.04.2016, 12:52:55 »
Eipä paljoa ei.

TKI

  • Vieras
Vs: Peugeot 308 GTi
« Vastaus #29 : 21.04.2016, 14:25:40 »
Maneereita on jokaisella. Nykyään näyttää olevan suorastaan etu jos omaa jonkinlaisen puhevian, niin tv-toimittajaksi on ura auki. No hei, ei se ihan noinkaan tietenkään ole. Se lähinnä raivostuttaa tai ärsyttää kun pitää yrittää lausua 5 sanaa sekunnissa, jos vähän liioitellaan. Välillä tuntuu ettei ole minkäänlaista itsekritiikkiä, hypätään auton rattiin ja se sanallinen arkku sitten aukeaa ja voi melkein arvata mitä toimittaja tulee sanomaan seuraavaksi. Ehkä heillä on jonkinlainen käsis jonka mukaan repliikit sitten lausutaan autoa ajaessa. Voisihan nuo kellottaakkin etukäteen vaikka sillä normaalilla puhenopeudella,  juosten ei tule kuin tiedätte kyllä mitä. Vai onko se niin että auto-ohjelman juontajaksi kelpaa "moottoriturpa" joka on sitä parempi mitä nopeammin tykittää infoa tulemaan, kertoo minuutin tarinan puolessa minuutissa.