Ainakin ruiskujärjestelmä on Bosch. Rikastimen valo näyttää kyllä syttyvän tauluun käynnistyksen yhteydessä... mutta sehän ei varmaan kerro mitään, toimiiko se oikein. Toisekseen voi olla mahdollista, että ongelman esiintyvyyttä lisää auton lohkolämmittimen käyttö nimenomaan kosteahkolla säällä. Kylmänä auto vaikuttaa lähtevän siis helpoiten käyntiin, mutta silti startti jauhaa välillä vähä turhan pitkään, että jotain vikaa siellä on pakko olla. Ongelmaahan esiintyy kesäkelilläkin, kun on tarpeeksi kosteaa.
Pitää seuraavassa huollossa ottaa nuo kohteet esille, koskapa noissa asioissa olen kyllä ihan kädetön. Kiitti vinkeistä!
Onhan ajonesto ja muu sähköjärjestelmä herkkiä jännitteelle, mutta jännite kun on aina 12,4 - 12,2v niin vielä pitäisi olla kapasiteetista 75% - 50% jäljellä, niin akku ei ihan vielä ole tullut tiensä päähän... mutta ihan seurattava asia...