Tuosta ei varmuudella pysty sanomaan, kun ei tiedä, paljonko autolla on kilometrejä takana ja onko joskus tehty kytkinremonttia. Kytkin luistaa selkeästi mutta kannattaisi tutkia ensimmäisenä, kantaako kytkin, eli onko vaijeri liian tiukalla so. tuntuuko kytkinpolkimessa yhtään vapaaliikettä yläasennossaan? Siitä kannattaa lähteä. Siellä kytkinkopassa pitäisi muistini mukaan olla sellainen luukku, jota kautta voisi nähdä kykinlevyn paksuuden, jonka pitäisi olla ainakin semmoset 4-5mm.
Jos kytkinremppaan päädyt, ilman muuta kannttaa vaihtaa samalla kertaa koko asetelma, levy+paineasetelma+painelaakeri. Samaan syssyyn kannattaa vaihtaa myös vetoakselien stefat tai ainakin se vasemmanpuoleinen. Kannattaa tarkistaa myös kampiakselin stefa, ettei ole mitään öljyvuotoa, koska se on helppo vaihtaa, kun laatikko on irti.