Vaihdoin tänään 406:n EW12J4 koneeseen tuon moniurahihnan kiristimen, käsittääkseni samanlainen löytyy myös EW10:n nokalta. Kiristimen keskellä oleva ruuvi pitää tosiaan pelkän kiristimen kasassa, älä avaa tai se lävähtää silmille. Kiristimen kiinnityspultteihin pääsin ainakin itse parhaiten käsiksi alapuolelta, 10mm 1/4" hylsyn/räikän sai juuri mahtumaan väliin. Pienen peilin avulla sihtasin hylsyn paikalleen, mitään ei tarvi purkaa edestä. Kaiken muun tein yläpuolelta. Kiristimen saa taiteiltua pois paikaltaan kun irroittaa ohjaustehostimen pumpun ylimmän ruuvin ja löysää alempaa. Sen jälkeen pumpun pääsee kääntämään sen verran sivuun, että kiristimen saa ujuteltua pois ja uuden tilalle. Kiristimen ruuvien kiinnitys taas alapuolelta.
[EDIT] Niin siis toki sisälokasuoja tulee irroittaa, mutta mitään sen erikoisempaa ei tarvi irroitella että noihin kiristimen kiinnityspultteihin pääsee käsiksi. [/EDIT]