Kirjoittaja Aihe: 3008 - Uuden tai käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet (2024-)  (Luettu 3173 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SamiK

• Ylläpitäjä
  • Kuolema kuittaa univelat...
Lue myös: Käyttökokemukset - 3008 (2024-)

Kokemukset uudesta 3008 2024- mallista tähän aiheeseen.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

drinkalot

• Käyttäjä
Onko tietoa milloin se täyssähkömalli tulee ja sen spekseistä?

SamiK

• Ylläpitäjä
Onhan niitä jo suomessa asti, ei tästä ole montaa viikkoa kun ajelin sellaisen perässä

https://www.peugeot.fi/mallisto/uusi-e-3008-suv.html

Speksit löytyy hybrid lataushybrid ja täyssähkölle maahantuojan sivuilta. Noissa hybrideissä on uusi dcs vaihteisto, tuplakytkin
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

drinkalot

• Käyttäjä
Nyt en onnistu löytämään kunnollisia varustelistoja tuohon. Onko siihen saatavissa 22 kw AC laturi? Vakio näyttäis olivan 11 kw.

SamiK

• Ylläpitäjä
Joo, hinnasto on pösön tapauksessa usein sekava ja ristiriitainen, mutta en ole nähnyt missään mainintaa 22 kW laturista. Toki aina helpottaa se DC lataus jolla sitten tehoa on riittävästi.

drinkalot

• Käyttäjä
Joo, pikalataus on kaikissa mutta itse kaipaan nimenomaan tuota nopeaa hidaslatausta käytännön syistä. Ensinnäkin sellaisia pisteitä on kaupungeissa paljon enemmän. Toiseksi ne ovat yleensä huomattavasti halvempia kuin pikalataus. Kolmanneksi minulla on hyvin usein tarve lataukselle siten että ajan kohteeseen jossa olen 3-4h ja tänä aikana pitäisi ladata mutta minulla ei tuona aikana ole mahdollisuutta siirtää autoa pois laturilta. Pikalataus jatkaisi koko ajan hyvin kovaa laskutusta senkin jälkeen kun akku on täysi ja maksaisin ihan turhasta. Neljänneksi akulle on parempi mitä vähemmän käyttää pikalatureita.

SamiK

• Ylläpitäjä
Ainakin itse keskeytän latauksen sovelluksesta ennen kuin tuntiveloitus alkaa. Mutta 73 kwh akkua nyt ei tarvitse varmaan latailla ihan jatkuvasti? Riippuu tietty ajoista.

drinkalot

• Käyttäjä
Odotan kyllä sitä long range versiota. Varmaan siihen mennessä on myös pahimmat lastentauditkin korjattu koodissa.

SamiK

• Ylläpitäjä
Joo, noissa uusissa on ollut jotain jännitystä aiheuttavia ominaisuuksia.

ttt

• Käyttäjä
  • *
Kiinnostaisi tietää, että mitäköhän jännitystä aiheuttavia ominaisuuksia näissä on ollut?
E-3008 GT Launch Edition

SamiK

• Ylläpitäjä
Ihan näitä perus naapurin telkkarit menee päälle ja jääkaapit sammuu, ei vaan näytöt jää pimeäksi tai päälle, ilmastointi ongelmia, ton lisäksi olen nähnyt yhden niin hämmentävän videon ettei sitä pysty tähän kuvailemaan tuhannella sanalla. Softa taitaa olla vähän keskeneräistä tai huonosti testattua.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2024, 17:15:42 kirjoittanut SamiK »

drinkalot

• Käyttäjä
Niinkuin vaikuttaa olevan kaikki stellantiksen tuottama softa.

ttt

• Käyttäjä
  • *
No joo, softassa on ongelmia monella sähköauton valmistajalla, se ei sinänsä yllätä.
Toisaalta nykyisessä 2019 mallisessa 3008:ssa ei ole ollut mitään mainittavia ongelmia ohjelmiston kanssa.
E-3008 GT Launch Edition

drinkalot

• Käyttäjä
Varasin koeajon torstaille.