Auto: 1999 406 2,0 ST (16-ventt., 1. mallisarja).
Nyt tarttis täällä ideoita, että mitä tehdä, kun on oma pussi jo aika tyhjä...
Eli auto on takalevyjarrullinen 406, jossa en saa käsijarrua toimimaan kunnolla. Kävin hakemassa vikalistan konttorilta ja antoivat käsijarrulle arvot 0.8 ja 0.2. Näistä jälkimmäinen selityy vioittuneella haarukkamekanismilla, jonka sain korjattua, mutta uudet kengät, rummut ja vaijerit eivät auta... silti ei käkkäri pidä mäessä juuri ollenkaan.
Onko jollain heittää käytännön vinkkejä tuohon kenkien karhennukseen?
Säätö tehty tässäkin ketjussa mainitulla tavalla ja kengät ottaa samaan aikaa kiinni ja tuntuvat pitävän yhtä hyvin (huonosti).
Ja osaako joku kertoa minimiarvoja tuolle seisontajarrun teholle katsastuksessa? Ja ehkä jopa käytännön esimerkkiä, että millainen pito riittää katsastusmiehelle.