Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Onko jotain hyviä vinkkejä millä oikeanpuolen vetarin saa helpolla irti laatikosta? Pyöränpäästä on kaikki irti (raidetanko, alapallonivel, vetarinpää), akselin tukilaakeri moottorin takana ainakin tuntuu olevan irti, mutta ottaa kiinni johonkin.
Tällä hetkellä kaikki muut osat on saatu irti, mutta kytkinkoppa ei irtoa millään. Heiluu kyllä reilusti, mutta tuntuu olevan jollakin vielä kiinni jossain? Startti liikkuu kytkinkopan mukana, pitäiskö sen tehdä niin vai ei? Startista olen irroittanut kaksi pultia jotka menee kytkinkoppaan kiinni. Lähteekö starttimoottori mukaan vai pitäisikö jäädä paikoilleen?
Eikös se starttimoottori pidä irrottaa ennen vaihteiston irrottamista?
Olisikohan painelaakeri mennyt lautasjousesta läpi?
Mistä olette hommanneet kytkinlevyn keskitystyökalun vai onko sellainen välttämätön?
Pari pientä täppää pikaliimaa levylle ja keskittää asetelmaan tai vauhtipyörään, ei pitäis olla vaikeaa eikä turhia kuluja erikoityökaluista. Toinen vaihtoehto etsiä sopivaa akselia, tuurna, mikä vaan oikean kokoinen tappi ja siihen sopiva hylsy/holkki, jolla sihtailla.
Itse kytkinlevy ja asetelma olivat olleet ok. ennen vauriota:
...tarkoitako siis että asetelma onkin rikkonut tuon painelaakerin?? Vähän tälläistä Muna ja Kana ajattelua mutta tämä on minulle ihan uusi näkökanta.