Kirjoittaja Aihe: 607 - Sytytyspuolan vaihto  (Luettu 2817 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tume83

  • Vieras
607 - Sytytyspuolan vaihto
« : 11.02.2011, 00:03:08 »
Auto: 2004 607 2,2 Diamant (automaatti).

Auto on herjaillut tuota antipollution system defectiveä tasaisin väliajoin. Korjaamolla vikakoodit luettu ja tuomiona tuli sytytys katkoksia. Autoon on tulpat vaihdettu ja huollossa sanottiin että sytytyskasetti menis uusiksi. Auto on kulkenut moitteettomasti pari kuukautta tosin valoa syttyy aina kun vakionopeuden säätimen nappaa pois päältä. Nyt tyhjäkäynti alkoi vaeltelemaan lämpimänä ja nykii.

Onko kukaan joutunut tuota sytytyskasettia vaihtamaan? Onkohan muuta vaihtoehtoa kuin ostaa merkkiliikkeen 340 e puola? Onko tossa vaihtamisessa muuta tiedettävää kuin vanha irti ja uusi tilalle?

Benkku

  • Vieras
Vs: 607 - Sytytyspuolan vaihto
« Vastaus #1 : 11.02.2011, 01:04:25 »
Vaihtoehto on korjata, nykyinen sytytysmuuntaja-yksikkö. Haulla löytyy lisätietoa. Korjauskustannukset, epoksiliimatuubin verran. Vaihto-ehtoisesti uuden hankinta, luokkaa 130-160 euroa.