Tässä kuvia ja lyhyet selitykset puslanvaihdosta, sen mitä muistan. IRROITUS:
Kuva 004: Työympäristö. Oransseilla hihnoilla (2 kpl) vedetty keskiötä sisään+eteen ja sisään+taakse ettei irtoa vetoakseli vaihdelootasta eikä nutkahda eteen/taakse kun alapuslan pultti on irti. Jarrulevyn alla tuki että saa pulttiin aiheutuvat voimat minimiin ja pultin irti. Ja tunkin lisäksi tietenkin varmempi tuki auton alla (pukki).
Kuva 005: Tunkkailemalla ylös/alas ja/tai rengasraudalla tms. vääntämällä sain rakoa sen verran että sain puupalikat väliin ja työtilaa puslan kohdalle. Tässä eka pusla jo irti.
Kuva 019: Toisen puslan irroitusta. Ulosvetäjälle löytyy tilaa hyvin vähän puslan laipan ulkopuolelta. Puslan laipan reunat näkyy kurakerroksen alta. Ärräpäitä tässä kohtaa yksin turatessa.
Kuva 021: Etupuolella, hylsy taisi olla 28mm ja sillä sopii painaa pusla irti. Ei ottanut kiinni siinä vaiheessa kun pusla painui irti.
Kuva 023 ja 024: 28mm hylsyn saa keskitettyä sopivasti puslan kohdalle, kun laittaa puristuksessa käytettävän hylsyn sisään pultin kannan (käyttämässäni riittävän pitkässä pultissa oli tuollainen "pallokanta" (en muista pultin nimeä), tätä samaa pulttia käytin myös kasauksen alussa, ostettu Motonetistä). Pulttien pituudet ei nyt tiedossa, enkä viitsi käydä enää varastossa kaivamassa, riippuu muiden osien mitoistakin. Voin etsiä jos tarvetta. Pulttiinhan ei tule irrotuksessa varsinaisesti mitään voimia.
Kuva 029: Irroitusrakennelma etupuolelta. Vanha jarrupala välissä.
Kuva 031 ja 032: Irroitettu katsastushylkäyksen aiheuttanut vanha pusla.