Kirjoittaja Aihe: 607 - Huolto ja huoltohinnat  (Luettu 3768 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 691
Vs: 607 - Huolto ja huoltohinnat
« Vastaus #60 : 09.02.2018, 23:41:10 »
Onko ne massatiivisteen nimellä semmoset kupariset jotka puristuu kasaan? Ne vaihdan aina, noita kumilla tehostettuja ei liene välttämätöntä vaihtaa joka kerta. Yli kymmenkertainen hinta pösöllä vrt tarvike  ;D  :o
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

poirotti

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 149
  • Ravintoketjun huipulla.
Vs: 607 - Huolto ja huoltohinnat
« Vastaus #61 : 10.02.2018, 13:26:11 »
Miksi ette tee imuvaihtoa? Muistelen että V6 tulee imemällä tyhjemmäksi kuin pohjaropusta.
Ennen 405-Mi16, 605-Sri 2.0, 406-ST 2.0 16v, 406 Grw HDI-110, nyt  607 2.2 Titane Busines -07

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 691
Vs: 607 - Huolto ja huoltohinnat
« Vastaus #62 : 10.02.2018, 19:21:08 »
^ Harkitsen jatkossa ja kesällä tuli hommattua ruohonleikkurin öljynvaihtoon akusta virtansa ottava imuri. Suodattimen takia joutuu silti ryömimään auton alla
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 691
Vs: 607 - Huolto ja huoltohinnat
« Vastaus #63 : 19.02.2018, 16:11:48 »
Ennen öljynvaihtoa ralahti joka kerta, uusilla öljyillä vaihtelevasti
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

cone

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 2 839
Vs: 607 - Huolto ja huoltohinnat
« Vastaus #64 : 21.02.2018, 10:46:02 »
Aiheesta jaettu useita viestejä aiheisiin:

607 - Ohjaustehostimen tyyppi
Auto Ranskasta

TEMP_POISTETTAVAKSI
Omistetut pösöttimet: 2006 607 3,0 V6 (ES9A, AM6), 2000 607 2,2 (EW12J4, ZF 4HP20), 1990 405 Mi16 1,9 (XU9J4).

JS

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 521
  • 607 3,0 V6 Titanium (automaatti).
Vs: 607 - Huolto ja huoltohinnat
« Vastaus #65 : 21.02.2018, 11:21:55 »
Veikkaampa, että kun uusilla öljyillä ajettu 1000km niin ralahtaa joka kerta, pitempään tai lyhempään.

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 691
Vs: 607 - Huolto ja huoltohinnat
« Vastaus #66 : 21.02.2018, 13:40:42 »
Saattaa olla
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red