Lisäilmapumppu sijaitsee sisälokasuojan sisällä etupyörän edessä. Nopea ja helppo ottaa esille. Aamulla startin jälkeen kuulee tuon 45 sek jälkeen, kun sammuu. Itsellä myös moottorin vikavalo palanut koko pakkasjakson, en ole katsonut mistä johtuen. Kulutus on normaali ja auto toimii normaalisti. niin ei ole kovin vakavaa, keväällä sitten tutkitaan. Pitääkin tuo lisäilmapumpun sulake ottaa talveksi irti, kun ei sillä mitään virkaa ole, maailma ei pelastu vaikka katalysaattori lähtisi toimimaan minuuttia aikaisemmin.
Kysyit muuten kesällä, miksi otin kallistuksenvakaajan koiranluut pois. Syy oli, etteivät ne vaikuta ajoon positiivisesti kuin kuivalla moottoriradalla, normiajossa ei havaitse minkäänlaista kallistelun lisääntymistä. Plussapuoli on valtava etupään pidon parantuminen lumisella ja jäisellä tiellä, lumisella hiekkatiellä voi ajaa kuin kesällä.