Kiitos, linja on sama kuin aikaisemminkin, kenelle tahansa, mitä vaan voi sanoa kunhan on omaa kokemusta. Kuulopuheet voi tietty kirjoittaa, mutta niissä pitää olla vähän varovaisempi. Turha ilkkuminen ja v****ilu voidaan jättää väliin.
Tossa kyselin monesta suunnasta tästä, merkkiliikkeistä osattiin kertoa että sen jälkeen kun sw päivitys tuli niin ei ole pösön korjaamoille tullut enää samaa tahtia tulppavammaisia. Vikavalo sen sijaan syttyy erittäin herkästi, mutta sillä on käsittääkseni yritetty välttää konevaurioita. Kuten sanoin, se on selvää että takaisin kierrätys (EGR) on softassa jotenkin perseellään, huohotuksen rakenteessa on jotain mätää koska nyt jo tsb ohjeessa on venttiilikopanvaihto, tosin suomessa ei kuulemma ole niitä juuri vaihdettu koska uutta osaa ei saa, väittävät jopa että uusi osa on samanlainen kuin vanha.
Maahantuojalta sain vastauksen toimitusjohtajalta, hän suhtautui asiaan ihan asiallisesti, automyyjä oli samoilla linjoilla, kyllä auto pitää kuntoon saada, käyttämäni merkkiliikkeen kanssa keskustelu on järkevää eikä sinällään osaamisessa ole mitään ongelmaa. Maahantuojan jälkimarkkinointi ymv tekninen puoli ei ole vielä vastannut mitään, ehkä ensiviikolla.
Mun mielestä kaikkien joilla on ollut ongelmia tulee kysyä onko nyt tehdyt toimenpiteet korjaus jolla taataan ettei sama vika toistu, vai onko se vain ongelman siirtämistä, kysykää sitä auton myyneeltä ja autoa huoltaneelta. Jos ei ala kiinnostaa niin sitte maahantuojan kimppuun, varsinkin jos olette ensiomistajia.