Jopas saatiin tästäkin show aikaiseksi.
Auto on nyt taas "korjattu" eli jako laitettu paikalleen ja lukituspultit vaihdettu. Muuttunut kiristysmomentti on väittämän mukaan otettu huomioon. Vikana oli 8,6° pielessä ollut jakopään ajoitus ja venynyt jakoketju. Ketju ei kuitenkaan ollut kuulemma niin paljon venynyt, että sitä olisi tarvinnut tehtaan ohjeiden mukaan vaihtaa. Kummallinen ketju, jos se venyy noin merkittävästi 25 tkm:n matkalla. Tuntuu siltä, että hihna olisi sittenkin parempi vaihtoehto. Ainakaan se ole aiemmista autoistani venynyt tai muuten aiheuttanut jakopään remontoinnin tai ajoitusten säätämisen tarvetta tuollaisella kilometrimäärällä.
Farssiksi homma meni, kun menin aamulla AutoJaloselle ja huollosta ilmoitettiin minulle, että homma on tehty, mutta eivät voi luovuttaa autoa minulle ennenkuin saavat maahantuojalta päätöksen meneekö takuuseen vai ei. Ikävä kyllä toiset avaimet olivat kotona, joten ei vaan voinut jättää avaimia odottamaan sitä päätöstä ja lähteä autolla töihin. Pelastus tuli liikkeen Peugeot-myyjän taholta, joka kävi avautumassa huollolle aiheesta ja hommasi avaimet minulle. Homma joko menee takuuseen tai tapellaan siitä että sen pitää mennä takuuseen.
Lisäys: Tuntui tuo taas kuntoon tulleen ja kulutuslukematkin ovat taas inhimillisiä. Aiemmin huomaamani kulutuksen putoaminen määräaikaishuollon yhteydessä ei ilmeisesti ollut siihen mitenkään yhteydessä, vaan taisi johtua siitä että jako oli pielessä. Ainakin kulutus vaihteli edes takaisin todella runsaasti tuolloin.