Ongelma:
Auto: 1991 405.
Tuossa viikko takaperin meni kyseinen pala rikki, jouduin tekemään väliaikaisen patentin siihen palaan. Paksua rautalankaa päähän, joka toimikin nyt viikon päivät. Kunnes muovi halkes taas tänään. Noh uusi pala on tuossa jo hankittuna, mutta se ei oikein mennyt sinne paikoilleen yhtä helposti kuin tuo oma patentti. Tuntuisi, että joutuu purkamaan se koko poljinyhdistelmän pois, että sen palan saa siihen kytkinpolkimen "koukkuun" ensin kiinni, ja sitten vasta upotettua siihen kytkinvaijerin päälle, onko näin?
Vinkkejä miten saisi tuon sinne, ilman purkamatta suurempia?
Ratkaisu:
Noniin, kävihän se homma maailman helpoiten taas kun tiesi mitä tehdä. Vaikka homma onkin maailman yksinkertasin, ni jatkossa muutkin amateurit saa heti vaihdettua eikä kahta päivää revi käsiään siellä. Aikaa tosiaan ei mennyt paria minuuttia kauempaa.
Hommaan tarvitaan:
2x16mm lenkkiä (paras jos räikkälenkit)
1x10mm lenkki
- Reletelineen saa pois pultin tieltä avaamalla yhden mutterin
- Pitkä pultti pois poljinkompleksista.
- Nyt koko poljinkompleksi laskeutuu alaspäin, joilloinka uuden muovipalikan voi "ripustaa" siihen kytkinpolkimen koukkupäähän.
- Opastaa muovipalikan siihen kytkinvaijerin päälle
- Poljinkompleksi takaisin paikoilleen, ja pitkä pultti takaisin kiinni.
- Muovipalikan lukko kiinni normaalisti työntämällä se muovipalikassa oleviin merkkeihin
- Viimetteessä kuvassa näkyy lopputulos sitten.