ML5C vaihdelaatikko minulla oli 5-vaihteisessa -05 2.2:ssa kuten Service Box näytti. Kytkimen irrotustyökalua tarvitaan vetotyypin kytkimessä, mutta niitä ei tarvitse vaihdella kuin 500 tkm välein. Itse otin alapallot, koiranluut ja raidetangon päät irti. Jarrusatulatkin voi olla paikoillaan.Pyörännavan mutteri oli 35 mm.
-sisälokarit irti
-vetoakselin tukilaakeri irti 2x 11mm mutteri
-pakkivalon liitin torx40
-vaihteensiirtotangot vääntämällä irti
-4 erilaista peltikehikkoa etulokasuojan päältä, yhden alla ECU, jossa pikaliittimet
-kytkimen työsylinteri 2x 5mm kuusiokolo, nesteitä ei tarvitse poistella. Itsellä purskahti vähän nestettä ulos työsylinteristä männän ollessa ääriasennossa, helppo ilmata.
-vaihdevaijerien alustapelti 3x13mm
-laatikon tukikumi Torx40
-startin kiinnityksessä 3x kuusiokolo 8mm
-laatikon pultit 8x16mm, puolet pulteista moottorin puolella
Itse en vaihdellut mitään ylimääräistä, kun on vasta 100 tkm ajettu. Lokasuojien hylly pyörän takana kannattaa pusata ja ruostesuojata samalla.