Pakoputkistossa on partikkeleita keräävä hiukkassuodatin, ...
Kun löydät pakoputken pään sieltä auton takaa, niin lähde seuraamaan sitä. Hiukkassuodatin on se viimonen iso möykky ennen moottorin kyljessä kököttävää turboa.
(siinä välissä asustelee myös "haitariputki" ) Lue käyttäjän uijui laittama linkki kokonaisuudessaan, myös siellä oleva linkki raporttiin ulkomaisen eläväisen kirjoittamana.
Lisäainetta lisäsin itse säiliöön, jossa on oma pintamääräanturi. Ilmeisesti 607:ssa ei ole laskuria, vaan järjestelmä ehkä mittaa nestetason? Tietääkö joku foorumin käyttäjistä tämän? (ei huhuja tai kaiman kertomia luuloja, kiitos!
) Säiliö löytyy kuskinpuolen takapyörän etupuolelta, siten että sen letkuihin ja täyttökorkkiin pääsee käsiksi kun takarenkaan irroittaa. Lisä-aine säiliöllinen riittää noin 120 000km ajoon. Täyttösetti maksoi maahantuojalla muistaakseni 135 e tänä keväänä (2010).
Jos olet siunattu mekaanisilla taidoilla, niin FAP:in puhdistuksesta ja lisä-aineen täytöstä selviää noin 3h työllä riippuen käytettävissä olevasta auton nostolaitteesta ja siitä miten paljon mahdollisesti jumahtaneet pakoputken/FAP:in kiinnikkeet/mutterit kampeavat vastaan. Kannattaa hoitaa laite kuntoon mahdollisimman nopeasti, mielellään älä aja kuin pakolliset metrit, koska voit posauttaa koko myllyn.