Kävin vielä pienellä lenkillä illalla. Annoin kunnolla hanaa moottoritien rampissa, sillä seurauksella että ensin tuli valitus ruudulle ja sitten moottori sammui (veto siis lakkasi kokonaan eikä palautunut millään kierrosluvulla). Pysähdyin sitten rampin syrjään, uuden startin jälkeen se kyllä taas toimi. Täytyy soitella huoltoaikaa...
Tarttis varmaan kurkata miltä ahtimen siivet näyttävät, kun tuo satunnainen huono kaasuun vastaavuus liikkeellelähdössä ja moottorijarrutuksen jälkeen ilmestyi nimenomaan heti 40000 km huollon jälkeen. Autossa on se letkuklemmarimallinen kiristin, mutta ainakin päällisin puolin katsottuna tiiviste näytti ehjältä, vaikka ei sitä tiivistevauriota sitten vissiin päälle päin näe?
No, kuten sanoin, jos autossa on jotain vikaa, se on joko takuun tai ALD:n murhe.