Olen miettinyt, että ottaisin sen termostaattikotelon ja tekisin siihen kierreosan hitsaamalla. Siihen työkonelämmitin. Letkulämmitimet väistämättä vaikuttavat nestekiertoon. Tuo Webaston uutuus vaikuttaa alkuun hyvältä. Sillä on kuitenkin useita varjopuolia. Se on pari kilowattia ja siinä joutuu käyttämään auton omaa puhallinta. Se pari kilowattia ei riitä kovalla pakkasella. Pitää olla 2,8 kW. Eli 0,6½ sekä 2.1 kW. Tämä ainakin Lapissa. Tuohon Webaston lämmittimeen pitää sitten laittaa akkulaturi vielä. Näyttäisi olevan Defan liitimillä. On kuitenkin varmaa, että kunnon sähköinen sisälämmitin on energiatehokaampi ja siinä veden lämmittäjä kaverina niin se on paras koviin olosuhteisiin. Siis lähellä kolmeakymppiä kun pitää autolla liikkua oikeasti. Säteilylämmitin on todella heikkotehoinen. Se teho johtuu palotturvallisuudesta. Jos lämmittimeen on öljyä päässy niin kyllä se öljy tuoksuu kun pohjapasaaria aukaisee. Että siinä voi olla kyllä asiaakin. Onko kukaan kokeilut Calixin uutta FCH lämmitintä. Se vaikuttaa lupaavalta jos päätyy letkuun asennettavaan. Calix on muutenkin paljon parempi kuin Defa, laadultaan ja asennukseltaan. Kävin toissapäivänä kokeilemassa kun käsiin sattui uusi Waveline lämmitin ja se on hiljainen. Se on nyt tutkittu. Se vain on satasen lämmitin pari kilowattisena. Se on sellainen hävittäjän ääni, että siinä Hornetin lähtökiihdytys jää kakkoseksi, mikä siitä Defan lämmittimestä lähtee. Ja niitä Hornetteja lentää täällä, että välillä pitää esikuntaan soittaa, että nyt on liikaa piloteilla testosteronia verissä, kun korvat soi. Saahan sitä puolustaa, mutta kun kohta ei ole kuin kuuroja puolustettavana ainakin täällä tukikohdan lähellä. Sisällä ei voi autossa olla kun se on päällä. Ja miksi pitää olla? No silloin kun lähetään niin auto käyntiin ja roikka paikoillaan ja mukana tulevat autoon odottamaan lähtövalmisteluja. Tämä siis pakkasella. Siinä säilyy se lämpöketju katkeamatta.