Muutaman Minin MCS N14 moottoriin, joka tämäkin lienee on, vaihtaneena voin kertoa sen olevan helppo homma. Melkein pärjää yhdellä hieman pidemmällä taltta ruuvimeisselillä, rajottaa kuvassa näkyvää pidätin sokka ja nostaa anturin tiivisteineen pois termarikotelosta. Kylmänä kun vaihtaa ei nestettä tule ulos juuri mitään. Uusi anturi, uudella tiivisteellä koteloon ja ilmausruuvi, kuvassa no: 9 auki 1-2 kierrosta ja konetta käyttelee lämpöiseksi. Itse taisin laittaa kabiinista lämpötilan säädon max. mutta en ole varma tarviiko... Tarvittaessa pikkuisen jäähdytin nestellä lisää. Näin Minissä, siinä Ecu ei pysty kastumaan ko. operaatiossa, Pösöstä ei kokemuksia. Jos siihen oikeasti saa menee kaksi tuntia töitä, olen luultavasti väärällä alalla....