Jos autossa ei ole mitään muuta vikakohdetta, noilla kilometreillä kannentiivisteen vaihto kannattaa. Tuon auton hinta on kannentiivistevikaisena pari sataa ja korjattuna se olisi lähellä 1000 euroa, ehkä jopa enemmän. Toki omiaan ei remontista takaisin saa, mutta eipä se uuden käytetyn ostaminenkaan mitään ratkaise kuin hetkellisesti ja tuhannella eurolla ei kovin kummoista rämää saa ja kohta on siinäkin kansivika tai kytkin loppu. Kaikki on suhteellista.
Suhteutettuna, jos et laita omalle työllsesi hintaa, tuo saattaisi ollakin ihan kiva projekti. 177tkm ei ole edes paljon ajettu. Nimenomaan jos käyttöarvoa ajattelee, on tuossa sitä vielä jäljellä paljonkin remontin jälkeen. Jos ajattelee pitkäjänteisyyttä ja sitä, ettei auto kuitenkaan mikään rahaa tuottava sijoitus ole, josta omiaan takaisin saisi, niin miksipä tuohon ei kansiremppaa kannattaisi tehdä.