Tollasta Hybrid4 sen verran koittanu että sähkö moodissa rauhallisella ajotavalla se pukkaa takamoottorilla, mutta ei siinä kamalasti tarvitse liikaa liikkelle lähtiessä painaa "kaasua" että muuttuu automaattisesti 4WD, tuota ei voi olla huomaamatta koska etumoottorin mukaan tulo vastaa karkeasti samanlaista tunnetta kuin jossain 1990 malisessa Pajerossa turbon mukaan tulo. Se mikä on erikoista että nelivedon pakottamisella auto muuttuu tietyissä tilanteissa etuvetoiseksi, sähköllä ajaessa käytännössä pintakaasulla vetää etumoottorilla ja takamoottori tulee mukaan vasta kun kuorma kasvaa, esim ylämäessä.
Mutta siis pointti on varmaan se että Hybrid4 mallia ei saa pakotettua mitenkään etu- tai takavetoiseksi, se on aina nelivetoinen vaikkakin etenee tosiaan sähköllä ajaessa monesti enimmäkseen takavedolla.