Terve!
Lukuisten kuivaus ja kosteudenpoistosessioidenkin jälkeen lopputulos on jokseenkin masentava. Kävin äsken ajamassa noin 40 kilometrin lenkin, moottoritietä ja kaupunkiajoa. Sama riivatun huurtuminen jatkuu autossa, vaikka ulkolämpötila oli nollan kieppeillä tai aste pari pakkasta.
Auton ikkunat sivulaseista taakse asti kerää höyrykalvon pinnoilleen, lämpöä kabiiniin tulee kyllä kiitettävästi, mutta on jokseenkin se ja sama kuinka tuon kaksialueilmastoinnin säätimet on aseteltuna. Vetää höyryyn sisältä, halusit tai et.
Jotenkin tuntuisi siltä, että matkustamosta tuo lämmitysilma ei pääse tuulettumaan ulos. Mistäköhän tuon rakkineen poistoilman matkustamosta pitäisi kulkea ulos?
Foordeihin tottuneelle ( joo yksinkertaisia autoja yksinkertaisille ihmisille
) tuo ranskalaisen oma temperamentti alkaa riivata pientä kakkosauton kuljettajaa. Kaikenmaailman bulbfailure ja muihin piipityksiin sitä jotenkin sopeutuu, mutta tuo höyrykaapissa autoilu alkaa pikkuhiljaa syödä miestä.
YT Ari