En osaa sanoa. Paljon enemmän tekniikkaa tuossa 607:ssa on ja täysin uusi EW-moottorisarja. Mulla ongelmat ovat olleet pääasiassa antureissa, joita on vaihdettu aikamoinen läjä (kaikki ABS-anturit, MAP-anturi pariin kertaan, lambda-anturi, lukuisia parkkitutka-antureita jne.). Boschin nuo kaikki anturit ovat olleet, joten ei kai niissä ole erityisesti säästetty.
Liittyy myös tiukentuneisiin päästöstandardeihin eli moottorivalo syttyy hyvin herkästi. Se on palanut varmaan puolet ajasta viimeiset 10 v ilman mitään ajossa havaittavaa ongelmaa eikä diagnostiikkaohjelmistokaan löydä mitään hälyyttäviä tai jatkuvia vikoja.
Perustekniikka tuossa on aika pitkälti identtinen 605:n kanssa.
Kytkinasetelman hajoaminen 150 tkm kohdalla oli kyllä pohjanoteeraus. Ainoa auto minulla ikinä, jossa kytkintä on jotunut korjaamaan ja sentään ollut useita tuplasti enemmän ajettuja. Jäähdyttäjän kenno myös hajosi aivan ennenaikaisaisesti. Kai noissa on pahasti säästetty. Ainakin kytkin on aivan lelu 605:een verrattuna ja sen jäähdyttäjä on edelleen alkuperäinen.
Mutta kokonaisuudessaan tuota on joutunut korjaamaan moninkertaisesti 605:een verrattuna, joka oli todella ongelmaton ennen aivan viimeisiä vuosiaan, jolloin tuli ruostekorjauksia, jousi meni poikki ja virtalukko lopetti toimintansa.