« Vastaus #172 : 28.06.2021, 09:38:44 »
Kyllä asia on niin että ikääntyminen vaikuttaa näihin aktiivisuusasioihin syystä että fyysinen kunto asettaa omat rajoituksensa ja
yleensäkin autot nuorenevat ja tekniikka sitä myöden. Vanhat harrastajat joutuvat vähitellen luopumaan jo fyysisistäkin syistä autoharrastuksesta eikä nuoret ole ilmeisesti enää niin kiinnostuneita autojen tekniikasta kuten vanhempi sukupolvi on ollut. Vaikuttaa asioihin myös se että tekniikka on muuttunut uudemmissa jo sellaiseksi että tarvitaan jo erikoistyökaluja enenevässä määrin ja myös tietämystä uudempaan tekniikkaan.
Näin.
Ja nuorempi polvi ei välitä foorumeista niinkään. Käyttävät fasebookin autoryhmiä.
Mahtaako omatoimiset Peugeot harrastajat olla katoavaa kansanperinnettä,sen verran nukkuvalta tämä foorumi nykyään tuntuu? 🤔☹️
Juu, onhan tämä foorumi kovin hiljainen nykyään.
Mutta onneksi vielä kuitenkin elossa ja vastauksen tai kaksi useimmiten saa, se on hyvä.
Rönsyilevät keskustelut aiheista ovat kyllä jääneet pois, eikä siinä mitään.
Jatketaan näillä!
Kirjattu
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -21 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla nyt: 206 RC -04