Auto: 2001 406 GW 2,0 (automaatti, 16-ventt., 260 000 km). (ei enää omistuksessa)
Se mistä jysähtely sit loppujen lopuksi johtui jää pelkkien arvailujen varaan. Heitin vain ajatuksen, ei siis ollukaan mikään asentajan diagnoosi. Mutta laakerin hajoamisesta se silppu sinne oli tullut ja näin omin silmin kun kävin katsomassa, että se magneetti oli kuin pörröinen pipontupsu ja voimansiirtoakselinlaakeri oli aika pahan näköinen. Näin se asentaja mulle sano, jotta se on syy miksi laatikko on loppujenlopuksi hajonnut. Tiedä sitten... En minä noista ymmärrä, eikä enää juuri kiinnostakaan.
Automaatti ei vähään aikaan ainakaan nyt kiinnosta olipahan al tai zf, japsi, rankis tai saku. Nyt ajelen toisella kulkineella, poljen kytkintä ja kadun kun menin hommaamaan 406:n. Osin sen takia, että nyt tuoreessa muistissa on se mitä on AJOMUKAVUUS. Mutta näillä mennään ja koitetaan asennoitua niin, että tuo kottero on vain kehonliikutteluväline eikä muuta...