Noissahan on tavallista hienompi kierre (M12x1,5 mm) ja lujuusluokka lienee 10.9 tai 12.9 eli ei sinne kovin helposti sopivaa tarvikepulttia löydä, kun pituudenkin pitäisi olla juuri sopiva.
En tiedä, miksi korjaamokirjallisuus määrää käyttämään aina uusi pultteja. Vanhemmissa automalleissa ohjeet neuvoivat vain laittamaan kierrelukitetta. Toisaalta myös kiristysohjeena oli yleensä vain kiristäminen tiettyyn momenttiin, eikä tuollaista epämääräistä tietyn asteen verran kiristämistä. Kenties alkuperäiset pultit ovat venyviä tai sitten pultit käsketään uusimaan vain varmuuden vuoksi.
Ehkä vanhojakin pultteja uskaltaa käyttää, kunhan laittaa kierrelukitetta. Omalla vastuulla kuitenkin.
Aika omituista, että noita pultteja löydy jälleenmyyjän ja varsinkaan maahantuojan varastosta, jos kerran ovat kulutustavaraa. Samaa pulttia käytetään kuitenkin niin monessa Peugeot-mallissa. Voisi tarkoittaa sitä, ettei niitä käytännössä uusita edes merkkihuolloissa, vaikka ohjeissa niin vaadittaisiinkin.