Auto: 2005 407 SW 2,2 Sport (automaatti).
Tein jokin aika sitten öljynvaihdon autoon ja huomasin automaattilaatikon alla öljytipan, siitä alkoi mielenkiintoinen huoltorumba: Mäkelän Autossa todettiin syyksi vuotavat vetoakselin tiivisteet, ei muuta kun vaihtoon mutta oikea vetari ei lähtenytkään normaalisti irti vaan jäi seuraavaan kertaan.
Toisella kertaa pyysin samalla kun toinen vetarin tiiviste vaihdetaan vielä tarkistamaan pyörän laakerit ja yllätys yllätys, sama oikean pyörän laakeri oli jälleen väljä - viime vaihdosta reilu kuukausi ja sitä ennen viime lokakuussa, lisäksi molempien etu alatukivarsien kumipuslat olivat liikkuneet joten kiinnitys oli raudassa kiinni - vasen alapallo menee tietysti vaihtoon. Onko noi etualatukivarret helppo vaihtaa itse vai laitanko samalla kun etulaakeri menee (taas) takuuvaihtoon?