Ei näemmä saa täältä apuja...
Uusi akku vaihdettu.
Nyt on kokeiltu ilmata pidempäänkin. Auto käy jonkun aikaa ja yhtäkkiä tulee powersteering faulty ja punasta tauluun/tehostin putoo pelistä. Autocom näyttää powersteering pump mechanical failure ja permanent. Auto kokoajan käynnissä resetoin vikakoodin auto ja tehostin lähti taas pelaamaan.
Sitten tein niin, että käänsin rattia 90 astetta ja pidin siinä. pumpusta kuulee, että alkaa rasittamaan ja noin 15 sekan päästä vikatilaan taas. Joten jollain tapaa mekaanista hommaa, mutta sitten ihan tyhjäkäynnilläkin ratti suorassa ainakin alkuun teki sitä.
Nesteenä siis teboil 32S, jota täällä oli menestyksekkäästi käytetty.
Kannattaako toi pumppu jo suosiolla vaihtaa, vai kokeilla vielä purkaa. Sähkömoottori kerran toimii. Ei kai toi pumppu niin monimutkanen voi olla. Saako sen purettua ihan atomeiksi itse? Nyt vain käänsin sen imuletkun alas. Yksi mikä pisti silmään oli ruttu siinä kirkkaassa muoviputkessa, joka on paluuletkun liitoksessa. Voisko se ruttu ahdistaa, ettei öljy pääse aivan vapaasti takaisin säiliöön? Sitä ei oikein saa muutettua. Pitäisi katkaista ja sitten paluu on ihan säiliön yläosassa.
Lisäksi vikakoodeina on edelleen
905 Left hand analogue auxliary input Not recognized, permanent, (ei saa nollattua)
702 climate control, passenger compartment humidity sensor, not recognized, permanent (ei saa nollattua)
BA4, BA5, BA6,BA7 ja BA8 ja BAD BAE. Kaikki viittaa boot fuse box ja eri valojen open circuit tai short circuit to positive. (Ei saa nollattua).
Rassailin vasemman verhoilun takana olleita bokseja /niiden liittimiä ja laitoin eletroniikka suojaspraytä, muttei auta. Oikea takavalo pimeä. Pelas alkuun, mutta katosi. Mahtaako varsinkin tämä olla vuoden seisonnasta johtuvaa häikkää. Autossa on vetokoukku.