Auto: 2013 208 1,2 VTi 82 (71 000 km).
Alkoi etupää narskahtelemaan ja kolkkaamaan töyssyissä. Korva sanoo enemmän vasemmalta, mutta toisaalta myös oikealta sellaisessa tilanteessa, kun molemmat pyörät yhtäaikaa töyssyssä, esim. asfalttisaumassa.
Onko näissä joku vakiopaikka, joka olisi todennäköisin syyllinen, kun etsimällä ei väljää löytynyt?
Käsikopelolla kaikki pallot tiukat, mutta silti epäily alapalloon. Toisaalta molemminpuolinen ja yhtäaikainen ääni vihjaisi kallistuksenvakaajaan, mutta siinäkin korikumit ja koiranluut tiukat. Ainoa, mihin käsipelillä ei niin pääse tonkimaan, on noiden persetolppien yläpäät, mutta kääntäessä ei ylimääräistä ääntä kuulu tai ratin pykimistä tunnu.
Ei toisaalta ihan randomilla jaksaisi alkaa osaa uusimaan, vaikka eivät kalliita tai työläitä vaihtaa olekaan. Kokemuspohjan ehdotuksia siis?