Sittenpä näkee, mutta Varaosa24.fi myy samaa psa osaa (0805K1) Puolan ja Saksan varastolta. Ainoa nettikauppa, josta saa psa osia tilattua. Onhan tuo varsin mukava ajella nyt kun vvt-solenoidi on irti ja nokka pysyy lukittuna. Vetää tyhjäkäynniltä asti tasaisesti ilman nykimistä ja vikatiloja. Tehot säilyy käytössä vaikka vikavalo syttyy solenoidin liittimen takia kylmänä käynnistettäessä. Sen saa lämpimänä kuitattua pois FAPilla eikä syty uudestaan. Kulutuskin on alhainen, kun pystyy käyttää vaihteita normaalisti, eikä tarvii huudattaa. Ihan hyvin suunniteltu tuollee, jos solenoidi vikaantuu niin normiajossa toimii vaan huipputehoja leikkaa pois. Onhan se nyt selvää, ettei moottori voi kovin hyvin toimia jos imunokka on jo 1000 kierroksella siinä asennossa missä sen pitäs olla 5000rpm.
Öljynkierto vvt:ssä on yhteen suuntaan, että melko helppo tuommonen on diagnosoida. Nokan päässä kaks tiivistettä, yksi kanava. Rattaassa 4 reikäinen öljykanava pultinreiän ympärillä. Sieltä öljy ei virtaa enää mihinkään, paitsi öljypohjaan takas, jos siinä on sisällä jokin venttiili. Saa helposti purettuaki, kun avaa ruuvit. Jossain Volvoissa näytti jo monimutkaisemmalta, kun nokan päässä 3 tiivistettä ja 2 kanavaa.