RXH:n apulaitehihnan kiristin on kyllä hieman peruskiristimiä monimutkaisempi ja hintavampi. RXH:ssa kun apulaitehihna pyörittää ilmastoinnin kompuran yms. Lisäksi 8 kW:n laturia/starttimoottoria vs. Perusautoissa (ei hybrid malleissa) pelkkä laturi, jonka teho on 1-2 kW, joten apulaitehihna joutuu aika suurelle rasitukselle. Tuo hihnahan kuuluisi vaihtaa määrävälein, oliko 60 tkm tai 120 tkm, riippuen onko normaali vai vaativa huolto-ohjelma. Apulaitehihnan kiristimessä ei ole esijännityksen säätöä, vaan se on jousikuormitteinen ja kiristää aina ”oikealla” voimalla. On toki mahdollista että kiristimen jousi on väsynyt ja hihna jää näin ollen hieman liian löysälle, jolloin se kuluu normaalia nopeammin.