Auto: 2003 406 2,0 (136 hv, EW10J4).
Mikähän mahtaa olla vikana, kun auto heittää Antipollution Faultit vasta, kun on ajanut noin 20km ~100km/h+ vauhtia ja rupee tehot pätkimään kaikilla nopeuksilla. Vikakoodiksi antaa P0204 Injector Circuit, eli nelossylinterin suuttimen sähköt(?). Huomasin että öljynvaihdon yhteydessä oli roiskunut öljyä liittimen päälle mikä sijaitsee suoraan öljykorkin alapuolella, putsasin liittimen ja vikakoodi hävisi itsestään ilman erillistä nollaamista. Ajelin juuri reissusta kotiin, enkä nostanut nopeutta yli 95km/h niin vikaa ei tullut koko matkalla esiin, vasta kun nostin lopussa nopeuden sinne 105km/h niin muutaman kilometrin ajon jälkeen antoi saman vikakoodin.
Mittasin ohmit suuttimien liittimien päistä ja 14,9-15 ohmia oli kaikissa.