Jep, eilen vahauksen jälkeen päätin katsoa jarrujen asennot ja rako oli toisella puolella puolensentin luokkaa, mutta toinen lähes kiinnii. Monta kierrosta sai löysätä, että alkoi vaikuttaan ja nyt ei ota kässäri heti kiinni siihen koskiessa. Aamulla sitten töihin tullessa päästiin uusilla ajotietokoneen lukemilla 4.9l/100km ja olikohan keskinopeus noin 78km/h (motaria ja kehä I). Ekalla tankilla meni aina 5.5-5.9 välillä eli aika iso vaikutus ja kyllä tuon huomasi ajossakin. Jarrua sai painella enemmän kehällä ja auto tuntui jopa rullaavan.
Miten tuo käsijarrunsäätö, onko noissa eri puolille mitään omaa säätöä, koska näytti siltä, että toinen puoli oli paremmin heti aluksi? Vai vaan riittävän löysäksi, että molemmista rako häviää?