Kirjoittaja Aihe: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)  (Luettu 4937 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #15 : 12.02.2018, 23:04:43 »
Kylmänä tuli taas TOP UP COOLANT LEVEL kehotus. Iltapäivän ajeluissa ei toistunut ja illalla jäähdyttyä nestettä oli tötterön pohjalla niin taso lie ok. Lisäsin silti nestettä noin 1,5 dl. Lämmintä on tullut tasaisesti niin olisko ollut ilmaa vs lämmöntuotto vasta kierroksilla vs alhainen nesteen taso
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

poirotti

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 482
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #16 : 13.02.2018, 05:55:09 »
Alhainen nesteen taso joka lämmetessään nousi ja ilmoitus poistui. Näiden samojen oireiden vuoksi minulla meni sylinterinkannen tiiviste uusiksi ja ongelmat poistui kertalaakista.
2 talvea jaksoin niistä kärsiä.
405, 605, 406, 406, 607, 407, 307

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #17 : 01.12.2018, 15:21:45 »
Kelit kun lämpeni keväällä niin nesteen häviäminen loppui. Kun viileni niin alkoi pisaroida uuestaan. Jäähdyttimen päällä olevan ja lämmönvaihtimen lähellä olevien letkujen juurista tihkui. Laitettiin uudet jytkymmät lemmarit ja on pysynyt sen jälkeen kuivana. Kop kop.
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

AJH63

  • Vieras
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #18 : 01.12.2018, 22:08:16 »
Omassa alkaa aina kylmänä syksyisin nollakelien saapuessa varoittamaan alhaisesta nestetasosta, vaikkei ole vajausta.
Mikään lisäyskään ei tuota protestia vaimenna. Parissa minuutissa katoaa.  Liekö tunnistin töhkässä.  Mistään ei vuoda.

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #19 : 03.02.2019, 16:47:48 »
Rupes taas valittaan tuosta ja nesteen lisäyskään ei auta, jos oli edes vajausta. Sisään alkaa tulla lämmintä paremmasti vasta kun kierroksia on noin 2000 tai yli. Saattaako siellä olla muu kuin anturivika? Ei koodeja.
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #20 : 12.05.2021, 14:05:53 »
Jostain vuotaa reilusti, alle 10 km ajon jälkeen lämmöt punaisella. Lämmityslaitteesta ei tule edes haaleaa ja säiliö jokseenkin kuiva. Neste haisee ulos ja suihkinut vaihteeksi koneen päälle. Märkää ei näy pinnallisesti tarkastellen ja vasta lisäsin puolisen litraa pitkästä aikaa. Eilisellä reissulla ajattelin ettei kai 607 vuoda kun parkkipaikalla oli isosti märkää, oli joitakin rapakoitakin ettei välttämättä tästä tullutta. Äskösellä paikalla pienempi lätäkkö joten tämä se vuotaa
« Viimeksi muokattu: 12.05.2021, 14:09:14 kirjoittanut 406 »
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #21 : 12.05.2021, 16:56:22 »
Kuskin puolelta pihisee ja on märkä nesteestä
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #22 : 12.05.2021, 22:26:53 »
Tuleekohan se tuon t mallisen kumipäällysteisen osan sisältä? Tulee sykäyksittäin

https://aijaa.com/NZRxVP
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #23 : 20.05.2021, 12:11:16 »
Ylemmässä letkussa oli reikä alapuolella osa 1343 HH
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 718
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #24 : 20.05.2021, 13:47:11 »
Oliko hankautunut toiseen letkuun. Oliko sinulla ne letkut suojattu. Omassa 607ssa suojatut putket kohdissa joissa voi hankautumista tapahtua.
Peugeot 3008 hybrid

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #25 : 20.05.2021, 14:23:51 »
Oliko hankautunut toiseen letkuun. Oliko sinulla ne letkut suojattu. Omassa 607ssa suojatut putket kohdissa joissa voi hankautumista tapahtua.

Letkussa on suoja ja reikä oli paljaassa kohtaa suojan ja liitoksen välissä, ei ole hankautunut. Kiristin oli viallisessa alkuperäinen ja alempaan letkuun oli vaihdettu. Miten lie reikiintynyt kun se oli piilossa kahden letkun välissä. Jos alempaa kiristintä vaihdettaessa olisi tehty vian alku niin se olisi vaatinut osaamista, onhan sitäkin nähty
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red