Vaihto on aika yksinkertainen, itse vaihdoin myös tänä kesänä laakerit omaan 607:aan. Hyvin ovat kestäneet, vänkärinpuolen laakeri kerran vaihdettu, kuskin puolta ei. Autolla ajettu nyt 390tkm. Pörhöllä laittoivat uuteen laakeriin ja laakerikuppiin vaseliinia että vähän pidentäisi kestoikää, itse olen käsitellyt laakerit aina ohuella kotelosuoja-aineella. Vaihtotyö menee suunnilleen seuraavasti: Auton etupää ylös, ja renkaat pois. Jousipuristimilla jouset kasaan ja sitten iskarin mutteri ja ylätolpan kolme torx ruuvia irti. Nyt pitäisi laakeriasetelma tulla pois pyöränkotelonkautta. Kasaus tietysti vastakkaisessa järjestyksessä. Oli muuten kuskinpuolen laakeri aika haperossa kunnossa, puolet laakerista puuttui kun oli niin ruostunut. Ohjaus tarkentui kummasti laakerianvaihdon jälkeen.