Kirjoittaja Aihe: Peugeot-maahantuonti siirtyy Veholta Bassadone Automotive Groupille  (Luettu 24951 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Veho voi suksia hevonkuuseen. Ei tule ikävä.
Peugeot RCZ HDI FAP

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 186
Tulee ikävä! Tor-Erik Sandström on todellinen Citroën osaaja. Miten huoltopuolelle muuten käy?

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Eikö tuon Tor-Erikin voisi pelastaa jotenkin?
Peugeot RCZ HDI FAP

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 769
Täällä oltiin tyytyväisiä Treen Vehoon ja sen palveluun. Autokeskus ristiretki oli jotain aivan kauheaa, jonotusta ja jonotusta yhdelle monimerkkiktiskille, ei ikinä Peugeotkyltin takana ketään ja tympeä rahastus, ei muuta.
Veholla ei ole tarvinut ikinä jonottaa ja palvelu on ollut ystävällistä.
Puhumattakaan myyntipuolesta...
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -21 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla nyt: 206 RC -04

kaselin

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 347
  • Jotenkuten
Sama kokemus treen Vehosta ollut hyvä palvelu.
Fiat Scudo 1,6 multijet -08,    
Pösö expert 1.9TD -00,                
C5 break 1,8 -03,  
Honda GL1800 Airback/Navi,  
Mantis Tiller, 2CV4 -72, 2CV6 -82

hessu208

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 170
Samaa mieltä Tampereen Vehosta. Homma toimii. Autokeskus on lähinnä vitsi.

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Jospa Veho kykenee olemaan tasapuolisempi jälleenmyyjänä kuin maahantuojana.
Peugeot RCZ HDI FAP

Late

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 493
Jos tuote on paskaa ja tai mallisto on väärä tai vanhentunut niin ei se myy. Ei siinä maahantuoja ja myyjä paljoo asiaan vaikuta. Sitikalla ei esim ole C luokan farkkua. Ja THP on kadottanut viimeisimmätkin. Huollot on kalliita, suhteessa vaikka Fordiin. 2000-2010 mallien laadun surkea kestävyys taas ajanut käyttäjät muihin merkkeihin. Jos PSA:lla halus automaattia niin sai oikeastaan vain järkyttävän robotin. Mazda on myös yksi hyvä esimerkki. Mazda 6 oli yhdessä vaiheessa todella suosittu -> no kaikki mätäni nopeesti -> ei oo Mazdaa juuri kellään enään. Ensimmäiset C3 sitikat, hirveitä vikapesäkkeitä ja kalliita korjauksia. Miksi kukaan ostaisi uutta? Menee 10 vuotta viel ennen kuin PSA rupee suomessa ehkä myymään. Nyt alkaa laatu ja kestävyys olemaan ihan jees. Vielä kun mallit olisivat Suomeen sopivia.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 874
  • 407 3.0 V6 Sport
Jospa Veho kykenee olemaan tasapuolisempi jälleenmyyjänä kuin maahantuojana.

Ei muutos tapahdu hetkessä, mutta ainakin Espoon Veholla parhain palvelu ja tekemisen meininki. Myyvät Mersua, Skodaa, Hondaa ja Citikkaa. Kaksi viimeksi mainittua oli kellarissa ja ainakinCitroenin myyntinäyttely oli lähinnä vitsi  ;).
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 800
PSA:lla mallit vanhenevat käsiin ja faceliftit on lähinnä vitsejä, joissa autoon tulee vähemmän tai korkeintaan samanverran muutoksia, kuin monella muulla mallilla vuosimallin vaihtuessa. Onhan tämä itselläkin 2011 vuoden mallia olevan 508:n omistajana ihan mahdotonta, kun PSA:lla ei ole myydä mitään vastaavaa tilalle, paitsi sitä samaa vuonna 2010 esiteltyä 508:ia, jollainen minulla jo on. Uudessa olisi uusi maski, tuoreempi vuosiluku, pienempi ja mopompi moottori ja siihen ne erot sitten jäisivätkin. Ei todellakaan kiinnosta, kun myydään lähes 10 vuotta vanhaa mallia.

Siinä ei tuollaisen mallipolitiikan kanssa auta mitkään maahantuojat, kun ei ole mitä myydä, paitsi sitä samaa vanhaa.

tmex

  • Vieras
KIA:lla on laaja valikoima, Hyundailla myös. Kia osuu joskus ajoon vuokra-autona ja niiden ajettavuus paranee malliuudistusten myötä.C5 loppui eikä tilalle ole tullut vastaavaa farkkua tai sedania, toivottavasti uusin Insignia ei ole alustana uudelle 508 :lle, siinä oli kamala ohjaus.
« Viimeksi muokattu: 08.06.2017, 06:47:42 kirjoittanut tmex »

josiban

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 60
PSA:lla mallit vanhenevat käsiin ja faceliftit on lähinnä vitsejä, joissa autoon tulee vähemmän tai korkeintaan samanverran muutoksia, kuin monella muulla mallilla vuosimallin vaihtuessa. Onhan tämä itselläkin 2011 vuoden mallia olevan 508:n omistajana ihan mahdotonta, kun PSA:lla ei ole myydä mitään vastaavaa tilalle, paitsi sitä samaa vuonna 2010 esiteltyä 508:ia, jollainen minulla jo on. Uudessa olisi uusi maski, tuoreempi vuosiluku, pienempi ja mopompi moottori ja siihen ne erot sitten jäisivätkin. Ei todellakaan kiinnosta, kun myydään lähes 10 vuotta vanhaa mallia.

Siinä ei tuollaisen mallipolitiikan kanssa auta mitkään maahantuojat, kun ei ole mitä myydä, paitsi sitä samaa vanhaa.

Ensi vuonna tarjolle tulee uusi 508. https://fr.motor1.com/news/147749/nouvelle-peugeot-508-espion-photos/

hessu208

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 170
Peugeot facelift = leijona grilliin ja muovitötsät etuspoileriin. Voi olla, että parhaimman auton saa tuotannon loppupäässä, kun teknisiä puutteita on korjailtu faceliftin yhteydessä. Jos on... 

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Ne talousvaikeudet vaikuttavat viiveellä. Nyt niitetään niitä 2011 aloitettuja säästöjä. Sen vuoksi esim. koko DS-merkki on ollut alennustilassa. 208 ja Corsa vanhenevat sen vuoksi kun molemmat GM ja PSA odottivat tekevänsä yhteistyömallin. Sitten se peruttiin ja tänä vuonna kun aloitettiin uudelleen niin pistettiin puolivalmis Corsa kehittymään uusiksi tulevan 208:n osilla. Sama vika lienee 508/C5 rintamalla.
Peugeot RCZ HDI FAP

tmex

  • Vieras
Tiukkaa on olla merkkiuskollinen :) Tai no, tarkalleen ottaen 307 siirtyi minun kirjoilta vaimolle, nyt olen pösötön mies :( Harmin kun uudempi 508 kokoa oleva sedan ja farkku puuttuu sekä pösöltä ja citikalta. Eilen taisi olla juttua että c5 valmistus juuri loppui.  Liian pitkään on vienyt 508:n isompi uudistus. Onko tuleva 508 sukua Insignialle?