Hieman spesiaalimpi remontti ja osien saatavuus kaikenkaikkiaan on hieman haastava.
Räjäytyskuvaa jakolaatikosta ei tehtaalta ole, mutta ei sen purku sinänsä kovin kummallinen operaatio ole. Jakolaatikosta on ainakin apukuskin puolen koppa avattava. Ensimmäisinä vastaan tulee etuperä, viskolukko, ja sitten saat keskitasauspyörästö & booriakseli paketin pois. Tiivisteet ja stefat on tottakai vaihdettava, mielellään osa laakereistakin. Öljypumppukin olisi hyvä ainakin tarkistaa. Tasauspyörästötkin on tarkistettava kerran käsissä ovat. Ja sitten pitäisi tehdä jotain noille akseleille. Alkuperäisiä ei ole edes saatavana.
Purkutyö on suht mittava että laatikot saa alas. Vetarit, alustanhilppeita, apurunko, vesitukkikin taitaa olla tiellä koneen takaosassa. Tiedossa läjä ilkeissä pakoissa olevia pultteja. Huomattavasti mukavampi kasata/purkaa koko paketti tallissa. Eli jos nosturipaikka on niin koko paketti alas.
Vasemmalla jakolaatikon puolen akseli, ja oikealla vaihteiston ns. etuperä.