2Tronic aski = man.aski ja sen mukaan siis mennään, tuo vaihteita vaihteleva mekaniikka on askin ulkopuolella. Esim. tuossa meidän 1007:ssa aski on jopa ns. "sealed for life" = sen öljyjä ei ole edes tarkoitettu vaihdettaviksi => öljypropusta wanhat kyllä saa pois, mutta täyttötulppaa ei ole lainkaan = täyttö tulee tehdä askin päältä, huohottimen kautta ja sinne lirutellaan 1.8 litraa kun ei ole mitään mistä pintaa tarkastaakkaan. Näin ollen jos esim. vetareita joutuu käpistelemään ja sattuu vahingossa liruttelemaan osan askiöljyistä vetarin sisäpäästä ulos, niin eikun aski kokonaan tyhjäksi ja uudet sisälle kun ei ole aavistustakaan paljonko sinne vielä jäi
Anyway tuo askiöljy on sen verran edullista, niin eipä tuo varmana olisi paha rasti man.askissakaan niitä vaihdella esim. 60tkm välein, joka on yleinen aut.askien vaihtosuositus