Katselin tuossa 206+ Pösöjä ostoaikeissa. Onko näissä sama se taka-akseliongelma, kuin vanhassa 206:ssa? Miten tuon voi autoa ostaessa havainnoita? Aika harvassa liikkeessä enää saa autoa nosturille, niin että pääsisi heiluttelemaan pyöriä joka suuntaan ja katselemaan alta, mitä sinne kuuluu. Samoin aika harva liike tuntuu noudattavan käytettyjen autojen kohdalla minkäänlaista virhevastuuta/edes osittaista osallistumista vaikkapa parin kk sisällä löytyviin ongelmiin, joten kotonakin asian tutkiminen ostamisen jälkeen on aika riski, jos sitten taka-akseli onkin elänyt elämänsä.
Budjetti riittäisi jotakuinkin ~150tkm ajettuun, mikä ei nyt sinänsä ole ajomäärä tai mikään. Kaikki perus-hommat eli alatukivarret, raidetangonpäät, jarrut jne. tulee varmasti eteen lähes millä tahansa autolla joskus, joten sellaisia en itse lue erityisesti mallivioiksi. TU3 ei kai koneena niin huono ole, että 150tkm olisi sille matka tai mikään.
Tuo taka-akseli on oikeastaan kaikista huolestuttavin asia omasta mielestäni. Epäilen, ettei ole edes mikään halpa työ teetettäväksi, jos on jo valmiiksi kulunut? Osaako joku sanoa korjaamoiden hintaa tuolle? Olisi harmi, jos joutuisi maksamaan useita satasia ikäänkuin turhan takia. Tavallaanhan tuolla "ylimääräisellä" rahalla olisi sitten ostanut jo vähemmän ajetun auton, joskaan eihän kilometrit ole kuin puoli totuutta auton kunnosta. Aika on se ehkä jopa kriittisempi ruostumisesta vaurioituville palikoille..